zondag 14 november 2010

Essence - New York style manicure set

Vandaag een review van een setje van Essence, de 'New York Style' manicure set! Dit setje bestaat uit een witte tippainter, een roze topcoat en nagelstickertjes.



Ik heb het natuurlijk ook even getest, en ik ben best tevreden! De witte tippainter heeft een dun, flexibel kwastje. Dit maakt het makkelijk een mooi streepje te maken op je nagels. De topcoat zorgt ervoor dat je nagels net iets meer roze worden, en dat ze een mooie glans krijgen. De stickertjes heb ik nog niet gebruikt, maar de sterretjes zien er lief uit.
                   Normaal                         Witte tip                        Tip+ Topcoat                Resultaat met flits                                       


De nagellak blijft een paar dagen echt mooi zitten, maar na ongeveer 4 dagen komen er kleine barstjes in het witte gedeelte. Dit is op zich niet lelijk ofzo, maar door die barstjes chipt het wel heel snel. Ik heb ook een transparante topcoat van Oriflame gebruikt, en hierbij gebeurde dit niet zo snel.
Maargoed, voor die prijs is het zeker de moeite waard!

Heel fijn kwastje!


Ik ben dus erg tevreden met dit setje, de kwaliteit is heel goed voor die prijs! Met de tippainter ben ik echt heel blij, want die kan ik ook gebruiken bij nailart. De topcoat blijft best lang zitten, en de nagelstickertjes zijn heel cute.
Dit setje kostte: €3,49

10 opmerkingen:

  1. ziet er mooi uit (: en woow wat kan jij het netjes, dat lukt mij nooit xD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Tugce: Bedankt! Haha, oefenen! Met links kan ik het niet zo netjes hoor! ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goed gelukt! :)
    ik volg je, omdat je blog leuk is en ik benieuwd ben naar meer! :)

    {ben je eerste volger}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Lisanne: Heel erg bedankt! Leuk dat ik nu een volger heb, haha ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, dat lukt mij echt nooit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw mooi gedaan :o
    Ik zocht ook nog zoiets, ik denk dat ik deze wel eens in huis ga halen !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. @ Pennezakske: Thanks! Ja, voor die prijs zou ik het echt niet laten! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb zo'n stift voor onder je nagels, dat werkt wel. maar blijft niet lang zitten! Misschien koop ik een losse tippainter van essence. Is die hetzelfde? Want stickers gebruik ik niet, en ik heb al 2 topcoats!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @ Karin: Ja, Essence verkoopt ook losse tip painters, die zijn ongeveer hetzelfde! In zo'n setje is alles bij elkaar alleen wel goedkoper. x

    BeantwoordenVerwijderen