maandag 15 november 2010

de Tuinen - Bodycrème Cocos Vanille

De Tuinen verkoopt heel fijne producten, en ze zijn ook nog eens natuurbewust! 
Dit zijn ook fijne producten voor mensen die snel uitslag of huidirritaties krijgen. 
Deze bodycrème had ik een tijd geleden voor mijn verjaardag gekregen, met de douchegel cocos vanille erbij. Er bestaat ook nog een Cocos Vanille Cream bath, en een cocos vanille conditioner& shampoo.


De Bodycrème belooft extra energie te geven aan je lichaam , en houdt de huid bij dagelijks gebruik in optimale conditie. Het zorgt voor een goede vochtbalans, en voor een soepele, zachte en gladde huid. Het bevat veel vitamines, wat ook weer gunstig is voor je huid. Voor wie echt alles wilt weten, staat er onderaan nog een foto van de hele tekst.
Kortom,  veel beloftes. Testing time dus! (:
 
Klik voor de vergroting
 De verpakking had wat mij betreft wat vrolijker gemogen, hij is nu zo saai wit! De crème ruikt lekker naar cocos, en ergens ruik je ook wel een vleugje vanille. De geur is heel lekker, maar je moet wel van cocosgeur houden. 
Het is een dikke witte crème, die best goed uitsmeert, en het trekt inderdaad erg snel in! De crème laat een piepklein beetje shimmer achter, waardoor je huid een mooie glans krijgt. Dit kreeg ik helaas niet goed op de foto.
Ik had mijn ene arm expres niet ingesmeerd, om het verschil goed te kunnen zien. Ik voel echt duidelijk verschil tussen beide armen, mijn arm is veel zachter geworden.
De meeste bodylotions verliezen hun geur al snel, maar deze blijf je de hele dag ruiken, heerlijk!
De tube bevat 200ml, en hier doe je best een tijdje mee.
Dit is nu echt 1 van mijn favo bodylotions, vooral door de geur!
Deze Bodycrème 200Ml kost €5,59
                           75 Ml kost €2,79

Geen opmerkingen:

Een reactie posten