woensdag 24 november 2010

Fraay Sieraden


Een paar dagen terug kreeg ik een mailtje van Floor, van fraaysieraden, of ik een artikel over haar webshop wilde schrijven. Natuurlijk wilde ik dat wel even doen! Ik heb rondgekeken op haar site, en er zijn echt hele leuke sieraden bij! Mijn moeder maakt ook sieraden, dus bepaalde technieken vond ik terug in haar sieraden, dat vond ik erg leuk om te zien!
Fraay sieraden is sinds 25 oktober geopend, maar het meisje achter de webshop, Floor, is al lange tijd met sieraden bezig! Op haar 7e kocht ze een doosje kralen in Frankrijk, en begon haar eerste sieraden te rijgen. Dit vond ze zó leuk dat ze nog een doosje kocht.
De hobby van Floor is zich steeds verder gaan ontwikkelen, en ze heeft al veel technieken bijgeleerd. Toen ze sieraden aan kennisen & vrienden verkocht, leek het haar leuk een webshop te starten.



 Floor: 'Tot nu toe maak ik alles zelf, en dat blijft ook zo. Want echt handgemaakte sieraden geeft een sieraad toch net een ander speciaal gevoel, en dat is wat ik wil bereiken.'
De sieraden hebben zelfs orginele en superleuke namen zoals Cupidon, Magique & City chic
Heb jij nog geen cadeautje voor sinterklaas, of voor kerst? Dan is dit natuurlijk een superleuk en orgineel cadeau!

Ik vind de sieraden erg leuk, vooral de armbanden, maar het is mij toch nét iets te duur. Ik heb niet zo'n groot budget, maar voor een verjaardag of voor de kerst is het zeker een leuk cadeau!
Wat vinden jullie van deze webshop? Schrijf een reactie! xoxo

2 opmerkingen: