vrijdag 19 november 2010

Essence – Metallics Trend Edition

Vandaag ga ik het hebben over de Metallics Trend edition van Essence! Ik denk dat veel van jullie de magnetische lakjes al kennen, maar weet je ook welke andere producten er zijn? Er zit echt veel leuks tussen, Kijk maar mee!

Essence Metallics Quattro Eyeshadow with Gel Eyeliner.
Krijg een super mysterieuze en magische look met deze oogschaduw! De vier metallic tinten passen perfect bij elkaar, met een bijpassende geleyeliner. Verkrijgbaar in de drie kleurencombinaties 01 Nothing else matters, 02 steel me & 03 copper rulez.
Prijs: € 3,49



Essence Metallics gel eyeliner applicator in pouch
Een gel eyeliner kwast in een mooi zakje. Je kan hier echt alle soorten ogen van maken, van dramatische smokey eyes tot mysterieuze cat-eyes!
Prijs: € 0,99


Essence Metallics Smokey Eyes Jumbo Eye Pencil
Smokey eyes is een perfecte eye-look voor dit seizoen! Deze jumbo oogpotloden brengen makkelijk aan, en kan je goed uitsmeren. Verkrijgbaar in 01 metal battle, 02 steel me & 03 copper rulez!
Prijs: € 1,79


Essence Metallics Face and Body Shimmer Spray
Steel de show met deze shimmer spray! Het geeft je lichaam en haar een supermooie glans & je ruikt ook nog eens lekker. TIP: smeer deze spray op je slapen, zo benadruk je je ogen, supermooi!
Prijs: € 2,99


Essence Metallics Lipstick
Dit seizoen show je je lippen met metallic lippenstift! Ze maken je lippen heerlijk zacht, en verzorgen je lippen ook gelijk. Verkrijgbaar in 01 Metal ballte, 02 Steel me & 03 Iron goddess.
Prijs: € 1,99



Essence Metallics Nail Polish
Hier zijn ze dan, de metallic nagellakjes! Droogt snel & dekt goed. Met de magneet kan je de pas gelakte nagels veranderen door het erboven te houden. Dit zorgt voor unieke nail designs! Super origineel. Verkrijgbaar in 01 iron goddess, 02 copper rulez!, 03 steel me, 04 nothing else metals and 05 metal battle. LET OP: 05 metal battle is NIET magnetisch.
Prijs: € 1,49

 Ik vind de eyeshadows, de gel eyeliner & de Jumbo pencils het leukst! De nagellak vind ik speciaal, met dat magneetje. Toch vind ik niet alle kleuren zo mooi. Ik denk dat ik binnenkort even naar de kruidvat ren, en iets van de collectie ga halen!

 En, wat vinden jullie van deze collectie? Al wat gekocht? Ik ben benieuwd! x

5 opmerkingen:

  1. Mooie collectie en bedankt voor je lieve reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb die eerste oogschaduwpalette:D Die is echt supermooi!
    P.S. Dankje, ik volg jou ook;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb een lipstick van essence, maar die heeft niet echt veel pigment. Die jumbo pencils kan ik wel aanraden, zijn erg fijn. En die shimmer spray heeft een vriendin van me, maar die stinkt! Nouja, dat vind ik dan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Tessa: Dat kan natuurlijk! Ik vond die shimmer spray zeker niet stinken. maar ook weer niet lekker ofzo ;P

    BeantwoordenVerwijderen